throwback thursday

 
Idag börjar min syster på gymnasiet. Alltså började jag gymnasiet för två år sedan och hade lyckan att hamna i samma klass som alla
de här nötterna. Så alla ni som börjar gymnasiet iår; hoppas ni får en lika awsome klass som mig och ta vara på tiden för den går fort
som attan! Snart tar ju jag studenten  för fan?? Hur ska jag klara mig utan att se dessa människors slitna ansikten klockan åtta varje
måndag? Btw, på första bilden kan ni se Javiera, Emelie & Loviisa andra dagen. Vi skulle göra tidningsartiklar av ihop klistrade delar av en
tidning och hade "15 åringen stjäl barn, jagas av polis. 'det är kärlek'" som våran förstanyhet. Redan då visste vi att vi skulle bli bra vänner.

Kommentarer
Postat av: amanda

Visst känns det helt sjukt att man tar studenten om mindre än ett år! Fett deprimerande, spännande, fantastiskt, roligt, ledsamt osv på samma gång :O

Svar: GAALET JU !
Josäfin Andersson

2013-08-15 @ 09:17:20
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken linje går du och vilket gymnasium? :)

Svar: Estet/Media på JB gymnasiet (JB koncernen har dock lagt ner och vi kommer snart få nytt namn)
Josäfin Andersson

2013-08-18 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0