tv-serie tips p2

 
ARROW;
- Okej jag började bara kolla på Arrow för att jag visste att Colton skulle vara med (aka Jacksson från Teen wolf u know)
men den var faktiskt riktigt bra! Den handlar om en rik duchebag, Oliver Queen, som är med om ett skepsbrott och
strandas på en ö. Han lovar då sin pappa (som är en högt uppsatt man i staden de bor i) att tillrättagöra hans fel 
om han kommer därifrån. Väl därifrån tvingas han leva ett dubbel-liv som rik duchebag och som "the green hood" ... weeo
Antal säsonger: 1, säsong 2 är under inspelning
u can watch it; HÄR
 
 
MODERN FAMILY;
- Okej ultimata feel good serien. Ever. Den är en manuskriven "reality serie" om familjen Dunphy, Pritchett & Tucker/Pritchett. 
Familjen Dunphy består av Claire & Phil och deras tre barn Hayley (den äldsta som bara bryr sig och kläder osv), Alex
(som är mitten barnet och är ett geni) samt Luke (den yngsta. han är speciell på sitt eget vis). Pritchett består av 
Jay (som är Claires pappa), hans omgifta fru Gloria (som är i ungefär samma ålder som Claire) och Glorias son Manny
(som är något av vad man kallar "lill-gammal"). Familjen Tucker/Pritchett består av Mitchell (som är Claires bror) och hans
pojkvän Cameron (som är ett stort fan av clowner och färgen rosa) samt deras adopterade dotter Lily (som är det coolaste
barnet ever). I serien får vi helt enkelt följa deras liv och den är svinrolig och alla borde följa den. Heh Ni kommer inte ångra er!
Antal säsonger; 4, en femte kommer.
u can watch it; HÄÄR
 
Några av de senaste serierna jag sett jag vill tipsa om. Modern Family var min räddning i sommar när jag var sjuk! 

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

- Ja det har jag verkligen haft, har du?

2013-08-22 @ 12:57:34
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jag har precis börjat följa The Middle, älskar den serien :D

Svar: Åh vad handlar den om??
Josäfin Andersson

2013-08-24 @ 13:17:17
URL: http://bjerkliden.blogg.se/
Postat av: Vilja Lindgren

Åh, Modern family. Så jäkla bra!

Svar: Älskar det!
Josäfin Andersson

2013-08-24 @ 17:39:21
URL: http://traineatlive.blogg.se
Postat av: Sara

Typ komediserie som handlar om en liten spårad familj haha, absolut sevärd! :D Tänkte försöka mig på Modern family så fort jag har kollat klart på the middle, verkar underbar haha :D

Svar: Oohh need 2 watch it !
Josäfin Andersson

2013-08-27 @ 21:38:56
URL: http://bjerkliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0