"dagens ridpass" eller nått sånt bloggigt

 
Kände mig sjuk och trött när jag kom hem idag, för att inte tala om att bussen hem från stan var en kvart sen och sedan fick stanna
i trafik-kö längs vägen i 20 minuter. Ursh fy och blä. Plus att jag behövde göra klart min video till skolan imorgon. Men hade lovat Andea
att rida med henne så vi stack upp och red ett pass på banan (halvt i mörker då lampan konstrade lite haha). Men ponnyn fick röra på
sig lite iallafall. Var en blandning av "lat som fan" och "dampig". Försökte dra en liten bock-serie när Andrea & Eddie galopperade förbi,
annars var han snäll och fin! Ska försöka hoppa eller nått på fredag så han får göra slut på energi haha! Får passa på nu när det inte är
fruset längre. Har iallafall blivit klart med mitt projekt till imorgon samt klart med videon och nu är jag värd att sova. Så satans trött, galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0