dom där fantastiska lila stigbyglarna

 
Tänkte bara skicka iväg ett inlägg och skriva ur fantstiska dessa stigbyglar var!! Köpte dem ju endast för att de var lila och snygga hehe men om jag ska vara ärlig så är det ett av de bästa köpen i hästväg iår!! Herre vad bra sits jag fick av dem. Så stadiga också, för mig som har en häst som gärna blir pigg  när man ska galoppera ute och gärna busar, slängtravar lite istället för att galoppera långsamt osv. Hade problemet med att jag lätt tappade fäste men med de här sitter fötterna stadigt fast! Haha har alltid tänk "åh hur stor skillnad kan ett par stigbyglar göra", ja det fick man ju äta upp hehe. Nej men har ni samma problem som jag eller bara ska köpa nya stigbyglar så rekomenderar jag dessa! Mina är dock inte äkta (antar jag pga priset, hehe). Köpte mina på stockholm horseshow mässan för 299:-. Helt klart värt att lägga trehundra spänn för en bättre sits! Snygga är de ju också hehe så klagar inte! Några av er som har dem?? Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Kul med ett så bra köp, och dom såg ju himla snygga ut oxå! :)

Svar: Älskar dem! :D
Josäfin Andersson

2013-12-23 @ 18:57:26
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: evie

Fint när utrustningen bidrar till det bättre :) själv rider jag med plaststigbyglar eller bow balance ... är de där räfflade där foten ska vara? :)

Svar: Ja precis :D
Josäfin Andersson

2013-12-23 @ 19:56:02
URL: http://www.evieastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0