*humpf, hobbits.*

nej vi fyllde inte alls upp hela första raden. ja, första raden. obs det var ej jag som bokade, haha #nackspärr #menvärtdet
 
Lördagskvällen ändrades då det blev spontan bio-crashing. Del 2 av the hobbit alltså, enligt mig var den faktiskt bättre än första delen.
Kändes som det hände mer i den här då de i första ca: 1. Var hemma hos Bilbo och försökte få med honom på resan. 2. flydde från en
massa fucking orcher!! Nej men hur som, it was good. Ser fram emot del 3. Måste se Catching fire snart också. Och Carrie. Och på tal
om Carrie så ska jag avnjuta mid-season avsnittet av Carrie Diaries nu, im so excited!! Det kommer vara galet. Ses imorrn mina fuckfaces! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh The Carrie Diaries är så himla bra!
Är hobbit värd att se? :)

Svar: Jag tycker hobbit är helt klart värd att se :D
Josäfin Andersson

2013-12-22 @ 21:16:37
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0