stockholm horseshow 2013

alex & fanny + shoppingkassar hehe
 
Mysig dag spenderad på hästmässan med Alex & Fanny (+ allt trevligt hästfolk man träffar på vägen haha!). Blev lite shopping för min del också,
nya stigbyglar (my precious), piké, strumpor & täcke! Fanny gick däremot lös och köpte både ny hjälm och kavaj medan Alex gick lös på shabraken.
Slänger upp en bild på mina inköp imorgon, nu tänker jag se på första avsnittet av doctor who (eftersom att det är en av Saras favorit serier som hon
vill att jag ska se på och det är hennes födelsedag idag) (aka så grattis haha) och sen ska jag sova! Så trött, tackar livet att jag har sovmorgon imorgon!

Kommentarer
Postat av: amanda <3

sv: Jag med! Helt crazy!! :D

2013-12-01 @ 22:26:42
URL: http://amandamj.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Doctor Who är bäst! Börja se från nionde doktorn förresten ^^ det är säsongen från 2005 ♥

Vad roligt att fara på hästmässa förresten! Vill också diiiit men jag bor i luleå så det är lite långt :c

Svar: Jadå, börjar från 2005 :D- åh vad tråkigt! :( mässorna är det bästa som finns ju :)
Josäfin Andersson

2013-12-01 @ 23:09:36
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0