känner mig halv

Alexander aka "påven"
 
har filmat in scener som liknar denna (minus teddybjörnen) (vart fan kom den ifrån??)
 
le filmcrew // Elise, Alexander, Ludvig & Rasmus
 
Vi har filmat in scener till vårt kortfilms-festivals bidrag (som för överigt kommer bli episkt)
(alla i salongen kommer gråta!!) Blev dock upphämtad till min halkkörning och vart tvungen
att lämna min älsklig (aka kameran) i mina medarbetares grepp. Känner mig halv </3
 
Inte för att jag känner för att fota något, men den brukar alltid ligga här bredvid mig och
ge mig stöd! Nu hoppas jag att den ligger hemma hos Rasmus på en sidenkudde och 
att den har behandlats med kärlek! Förklarade noga att om den inte kom tillbaka hel så
skulle jag raka av dem ögonbrynen och mata dem med håren. Största allvar här va.
 
Nog om min separations-ångest, vi har som sagt filmat idag i en liten kyrka. Tror att det
blev rätt snygga shoots. Dock kom en flock kinesiska utbytesstudenter in mitt i allt. awkward.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Förlåt om jag tjatar men kommer sofie få hoppa pay&jump på Amigo eller typ nån klubbtävling? :)

Svar: hurså? :)
Josäfin Andersson

2013-02-07 @ 18:21:08
Postat av: Lisa

Bara undrar :) För det skulle vara roligt att se om du la upp bilder/videosar:D när dom gör det

2013-02-07 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0