seg dag

Har verkligen inte gjort något vettigt idag (förutom att plugga körskoleteori) och känner
mig inte så kry. Fet huvudvärk och mår illa. Så ni får en bild på Pirrie istället för att hon är söt:
 
fun fact: när resten av familjen var i umeå och jag var själv med hundarna väckte pirrie mig kl fem på
morgonen, antog att hon ville ut och "göra sina behov" så jag släppte ut hunden. hunden springer ut,
kör ner ansiktet i snönn två gånger och sprang sedan in igen. gissa om jag var glad sen??
 
fun fact två: ang bilden, vanliga människor: "åh vad sött hon ser ut som en tomte!"
mamma: "när jag ser det där tänker jag bara på när de tar kokain i filmen Ted." 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vad gullig!;)

2013-02-06 @ 08:50:27
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0