and the rest of today

mobil bilder på tårtorna, ett svamp-halsband min lilla kusin gjort (så gulligt!) och Åsas fina kort haha!
 
Har haft en super mysig födelsedag helt enkelt. Massa folk och släkt har 
varit här och ätit och fika, Poyo har bakat jätte snygga tårtor (fick även den vita 
blusen jag har på mig av henne, ligger på plus alltså) och fått jätte mycket fina presenter!
Ska fixa lite bilder på det någon dag, bland annat snyggaste jackan har jag fått!
 
och ett MEGA TACK till alla ni underbara som grattat mig! Ni äger!
(ni andra äger också såklart) Puss på er och hoppas ni också haft en mega dag! 
 
Har lyckats tigga till mig av syrran att den lilla vita hunden (aka Tindra)
ska få sova hos mig inatt. Argmentet "Jag fyller faktiskt 18" är det bästa ever.
Ska alltid fylla 18. Nu tänker jag bädda ner mig i sängen med en ben&jerrys
(bara för att det är min dag) (mohaha) och se på mina favorit killar i supernatural! 

Kommentarer
Postat av: Andrea (:

Låter som du hade en super dag, de förtjänar du såklart! :D

Svar: Aw tack!! :D
Josäfin Andersson

2013-02-01 @ 14:44:13
URL: http://andreab.blogg.se
Postat av: my

Snygga tårtor :D

2013-02-01 @ 15:09:42
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0