ångest ångest ångest

en glad josäfin som fick sluta tidigare eftersom att hon var så braaa
 
Okej. Det är såhär: mitt internet är så hemskt att det får mig att sakna tiden man hade modem
och kopplade upp sig på telefonen. Då dog det ju åtminstonde bara när någon ringde hem till en.
 
Ibland funkar det super som det ska, och ibland vill man ta självmord av ångest över att de
går ner var tredje minut och man måste omsluta. Eller för att det gått ner och är totalt dött
utan anledning. Just nu känner jag för att kasta ut något genom förnstret eftersom att det ser
ut ungefär såhär: internet 30sek, koppla om internet, internet 30sek, koppla om internet osv.
 
Vad vill jag komma med detta? Jo att mitt liv är ett enda stort ilands problem haha.
Ni? Ja ni kan ju alltid tycka synd om mig eller vara glada över att erat funkar normalt haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad skönt att sluta tidigare!:D

2013-01-21 @ 17:09:17
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Olivia

Vårat internet är likadant så jag tycker synd om både dig och mig! :(

Svar: tycker också synd om oss :(
Josäfin Andersson

2013-01-21 @ 21:24:04
URL: http://oliviaahlstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0