instagrams + daily update

vi plattade Javis vanliga lockiga hår, hon jämförde det med tortyr och kände såhär
 
sen tvingade vi vår lilla chilenska prinsessa att se lite glad ut
 
sen tog jag en bild på himlen
 
På historian smackade jag och Sara ihop en uppsats på två och en halv sida där vi
jämförde häxprecesserna och upplysningen på nolltid. Bra sa läraren också att den var, score!
Sen började vi kolla på supernatural-relaterade skydd till Saras dator och hon utbrister plötsligt:
 
Sara: Vet du!! ALEXANDER (le pojkvän) TYCKER INTE OM TWILIGHT!!
Jag: Wut?
Sara: JAA!! HUR KAN MAN OGILLA TWILIGHT??
Jag: öhh det är väl inte så konstigt att han inte gillar twilight?
Sara: MEN HAN GILLAR JU INTE TWILIGHT!!
Jag: ???
Rasmus: Sara... Sen när gillar du twilight?
Sara: TWILIGHT!? Ursh nej! Vad fick du det ifrån?? Vi pratar om supernatural!!
Jag: Öh Sara... Du vet att du sagt twilight istället för supernatural va?
Sara: Va?
Jag: Alltså, du har varit jätte upprörd över att Alexander inte gillade TWILIGHT
Sara: ... oj. Haha jag menade att ALEXANDER TYCKER INTE OM SUPERNATURAL!!
Jag: WUUT? cut that bitch.
Sara: Haha där var reaktionen jag hoppades på.
 
Slår man upp ordet förvirrad lär ju en bild på Sara komma upp haha. För i övrigt är hon
en ökänd twilight hatare, vilket gör det hela ännu roligare! (och på tal om supernatural...
GÅRDAGENS AVSNITT??? CASS MY BABY) Nu inväntas mina vänner. Vi ska äta makaronilåda.

Kommentarer
Postat av: my

Hahahahaahaha

2013-01-19 @ 10:36:10
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0