JB SHALALALALA

Baxade denna bild från JBs facebook. Skåda fett taggad tjej på fotboll. På min vänstra sida ser vi en taggad
Alexander och på min högra sida vår lärare som är blåmålad i facet. Han ser ut som gammelsmurfen, episkt.
 
Ludvig, Rasmus & Amanda
 
Elise & Alexander x2 åkte och köpte pizza och kebab de jävlarna. Sedan skrattade vi åt Elise för att hon mosat ner
sin kebabrulle i en ficka inne i jackan och såg ut som en kebab-langare. Alexander försökte göra samma sak med sin pizza.
 
Filip & Fredrik
 
Amanda x2. Amanda numero uno hejade dock på fel lag! (;
 
Le JB innebandy lag. Fan va bra.
 
Jag, Amanda, Rasmus, Alexander & Ludvig stilfullt målade.
 
Har nästan skrikit mig hes, klappat sönder händerna och försökt att inte svära mer än vanligt.
Vi fick order om att inte skrika fula saker till de andra lagen eftersom att man blev diskade då, så vi har
spytt galla över alla andra via twitter haha. Alla skolorna delades upp i två olika ligor och vi hamnade ju
i konstigaste ever. Alla gymnasium man visste vilka de var hamnade i en och vi.. jag vi hamnade med
en jäkla massa andra gymnasium. Jag kunde två, resten undrade jag bara 1. varför vi aldrig hört om de
förut, och 2. vart fan låg alla dessa random skolor? I Narnia eller? Stryk fick de iallafall som fan! 
 
Vi hamnade i final ibåde fotboll och innebandy om jag fattat det rätt. YAAAY
Kunde dock inte stanna kvar och kolla utan behövde åka till stallet, vilket var synd. Finalen började
fyra och jag kunde senast bli hämtad i stallet halv fem så när vi ändå bara hade en match kvar om
en timma så åkte jag hem runt två. Eller ja, till stallet. Hade såklart kunna stanna och åkt till stallet
efter men hade då behövt gå ut över motorvägen och gå längst den till den obefintliga busshållplatsen
i mörkret och kylan. Det lockade inte riktigt. Hejjar på här hemmifrån istället, haha. GO JB!

Kommentarer
Postat av: anna

sv; hihi ja det var asgotttt!

2013-01-23 @ 18:34:52
URL: http://bafama.blogg.se
Postat av: Amanda Josefsson

Svar: Taaaack! Visst är det?! Sjukt snyggt!

Har frågat dig innan, men glömde kolla ifall du hade svarat.. Meeeen, VART har du köpt ditt rosa hackamore?! jag dör ju!

2013-01-23 @ 19:01:02
URL: http://mandie.nu
Postat av: Frida the awesome ginger

Ni hamna ju bara i final i innebandy. Mot oss o vi spöa er!

2013-01-23 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0