klappa händerna om du inte är hjärnskadad, klapp klapp

Orkar inte. Var ju på återkoll idag och röntgade hjärnan igen, den här gången någon annan slags röntgen. Sedan när vi träfade
läkaren sa han att jag tydligen inte haft en hjärnblödning och att jag inte har något missbildat blodkärl (som jag tidigare blivit informerad
om) utan att jag helt enkelt har en helt ofarlig knöl i hjärnan som de trott var en blödning på första röntgen. Jag är alltså fullt frisk igen.
Varför jag blev extremt yr och illamående har vi dock inte fått svar på och varför mitt balans-sinne är så kasst (som de då trodde att
det missmildade kärlen påverkade) är också oklart. Vi har alltså inte fått några svar alls, förutom att de konstaterat att jag inte har en 
hjärnskada. Eller nått. Vet inte vad jag ska tro, har fått träffat hundra-tio olika läkare och alla har sagt olika saker förutom att de sagt
att jag haft en hjärnblödning. Blir mest irriterad på att om de inte var säkra på att det var en blödning; varför skickade de mig inte på
den här röntgen då?? Ja det finns en anledning till varför jag inte litar på sjukhus. Men men, FRISK = ridning och fest till tusen på fredag. yey.
Jag menar, sjukhuset är redan skyldig mig midsommar, halva sommarlovet och en hel festival liksom. Nu jävlar.
 
 hittade denna bild på mig & Andrea sista jag satt på hästryggen, kan detta vara den fulaste bilden på amigo någonsin??
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag litar inte på sjukhus överhuvudtaget, 50% så gissar läkarna och andra 50% så hittar läkarna på för att bli av med en !

Svar: SANT!
Josäfin Andersson

2013-07-15 @ 20:47:20
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: sbkagility.blogg.se

Oj, men tur det iallafall. Att det är ofarligt alltså ;)

Haha! Sicken failbild på Amigo gossen :P

2013-07-15 @ 20:47:21
URL: http://sbkagility.blogg.se/
Postat av: gabbiiii

du kollar ju Teen wolf (ofc) och jag har kolla klart alla episoder nu, men sänds inte nya nån dag i veckan? isf vilken dag och tid (på mtv)? :D

Svar: säsong 2 sänds i sverige annars sänd säsong 3 varje måndag i USA vilket betyder att det går att streama varje tisdag :)
Josäfin Andersson

2013-07-15 @ 21:05:43
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: gabbi

tack! :''D

2013-07-16 @ 08:36:23
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: my

Hatar sjukhus. Inga verkar ju kunna något.....

Hahah bilden XD

2013-07-16 @ 11:21:10
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0