Right here... the best night of our lives!

bilder från i lördags,
 
Denna dag alltså. Började med att jag blev attakerad (!!) och stucken av en geting-jävel. Där går jag fridfullt och ska hämta min cyckel för
att ta mig till jobbet och så anfaller den! Sen om den var på eller i (i!!) min tröja vet jag inte. Vad jag vet är att jag fick panik, sprang ut mot vägen,
viftade med armarna och antog att den var i min tröja. Så jag slänger i panik av mig tröjan (ja mitt på vägen) och springer in mot huset (in panic) 
och tja. Det lär ha varit en syn det. Mobilen och nycklarna hade jag också kastat så jag var tvungen att gå tillbaka och hämta tröjan osv. 
Ikvädd BH & shorts. Bra start på dagen. Sedan var det bara att springa och leta efter mina allergi tabletter. Rip min axel. Lovar att getingarna är
ute efter mig. Annars har jag spenderat dagen helt seg pga allergi-skit samt ridit en sväng på ponnyn. Nu drar jag mig ut för att träffa vänner, tjao.

Kommentarer
Postat av: Loviisa Schultz

Alltså HAHA KOLLA MIN BLICK, ser fan helt död ut... Försöker se snygg ut men ögonen är helt tomma hahahahhaa #drunkasfuck

Svar: #drunkfuck
Josäfin Andersson

2013-07-29 @ 21:22:28
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: amanda

Gud jag är så glad att jag aldrig blivit stucken av ordjuren (peppar-peppar-ta-i-trä) !!

Vill ha en xide endast pga flaskorna är fina...

Svar: satans djur är var det är!!- btw xide mandarin/chili is the shit (de andra smakar mest bara socker hehe)
Josäfin Andersson

2013-07-29 @ 22:29:44
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0