Stugan 2013 here we go

stugan 2012,
 
Ikväll drar jag och mina stix ut i Gävles skoga för att bo ensama i en stuga en vecka utan vatten och el. I'm so excited!! Kommer att
blogga lite därifrån så gott det går, så syns vi nästa torsdag med massor av nya bilder och filmer hehe. Vänta. Nästa torsdag? VÄNTA
OKEJ INSÅG JUST ATT JAG KOMMER FÅ VÄNTA TILLS NÄSTA FUCKING TORSDAG INNAN JAG FÅR SE NYA TEEN WOLF AVSNITTET OMG
VÄNTA VA NEJ OMG VAAAA??! *crying.* Okej insåg nyss detta. Kommer eventuellt ha ett mentalbreakdown tisadg kväll. Ingen spoilar,
den kommer jag döda. Aja nu sticker vi, så vi hörs och ses mina kära läsare! Nu ska jag chilla en hel vecka med mina vänner. Tjao!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vi kommer imorgon å röjer!

2013-07-05 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0