#ANSWER4

Maja:
Har du någonsin haft tanken att sälja Amigo och skaffa storhäst? :) 
Nej, faktiskt inte! Min bäbis jue haha

*Vilka är dina favoritbloggar?
http://www.egoinas.se/
http://fantasias.blogg.se/
http://joakimlindqvist.se/
 
Visa ditt favoritschabrak! 
 
mitt blåa scapa & rosa randiga eskadron!
hej:
vad skulle du helst hetat i efternamn om du var tvungen att välja mellan starck & britmer? 
Josäfin Strack? haha 

Vilken serie är bäst, vampire diaries eller teen wolf? 
Teen wolf!

är du team stelena eller team delena? 
Team Elena-förtjänar-ingen-hon-borde-dö-ensam haha. Nej med Delena.

one direction eller justin bieber?
Gillar ingen speciellt mycket men säger one direction för att göra mina polers glada. 
Dock måste jag säga att jag älskar att Justin Biebers grannar gått ihop för att anmäla honom
för att han gör trick på sin segway inför grannbarnen. Hur gör man trick på en segway???
  
 
Julia:
Har du sett gossip girl? :) Om du har det, kan du göra en film om det?
Så som du gjorde med tex teenwolf för ett tag sedan? Din blogg är grym!!
Åh tack! Har sett Gossip Girl och har faktiskt gjort ett GG video *LÄNK* Ska försöka göra fler!
 
 
Elin:
Hur gammal är Amigo? 
11 år!

Hur länge har du haft Amigo. 
Snart 7 år!

Favoritfärg? (förutom rosa) 
Lila hehe. Nej men gillar annars svart och knallblått!

Hackamore/halsring? 
Beror på, halsring på ridbana och hackamore på uteritt!

Ridskor/ridstövlar? 
Ridstövlar! annars mina rid-converse.

Vad gjorde att du fastnade just för Amigo?
Han var söt, snäll och fläckig. Ja detta är den seriösa anledningen jag var typ 11. haha
 
 
 
Lisa:
Vad skulle du gjort om Amigo förvandlats till en Ben&Jerry, skulle du äta honom/sparat honom? 
Spara haha!

Vad skulle du göra om Amigo svävade i luften när du kom till hagen? 
Tänka: fy fan va ballt jag har en my little pony på riktigt!!

Hur många Ben&Jerry's äter du i veckan? ( På sommaren ;) ) 
Alltså ca en halv i veckan haha. Ibland mer. hehe.

Favoritlåt just nu? 

Har du någon favorit video som du själv redigerat? I så fall, visa den! :D 
Hm svårt! Kanske skulle vara denna *LÄNK*

Vad skulle du gjort om Amigo såg likadan ut, men betedde sig som ett hetsigt fullblod? 
Kan säga att jo, det händer ibland!! Skulle han göra så hela tiden skulle jag droga honom med lugnande medel. heh.

Har ett fan någon gång kommit fram och velat ta en bild med dig? 
Synd att jag typ aldrig är på horseshows, annars skulle jag nog gått fram flera gånger! ;)
Haha nej inte riktigt faktiskt! Blev dock taggad i en del "smyg-bilder" när jag stod och jobbade i inträdet
på Falsterbo haha. Kändis varning! haha. Har dock haft läsare som kommit fram och pratat, sten kul!
 
Glömde såklart en fråga, kan du inte ha någon tävling igen?
Kanske typ att du skriver några sanningar och så är kanske tre falska? Skulle vara kul! :D
Jo visst kan jag fixa sådanna inlägg! Ska även ha en utlottning av en JossanAmigo t-shirt snart! ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följer du Steven Spielbergs och Stephen Kings nya serie Under the Dome? (:

Svar: Nej men fick tips om den för ett tag sen och ska nog börja kolla :D
Josäfin Andersson

2013-06-30 @ 14:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0