då var ponnyn installerad och klar,

 
Nuu är det såhär att Amigo flyttat idag! Vi står nu i min kompis Fannys stall, där vi annars bara tänkt stå över sommaren (då vi 
måste bort på sommarbete för att låta hagen vila varje sommar) men pratade sedan om det och vi blir nu kvar till hösten, vilket jag
tror kommer bli super! Vi trivdes bra i andra stallet (särskilt Amigo) men det är lite ensamt att rida ut samma lilla sväng varje dag.
Hos Fanny har jag ju henne och Andrea att rida med och de har en ridbana som jag kan träna på. Så allt känns verkligen bra! 
 
Nu är det äntligen dags... JAG HAR VÄNTAT ETT ÅR OCH NU ÄR TIDEN INNE!! aka nu ska jag se på teen wolf säsongs premiären.
Önska mig lycka till, min själv gråter redan. Så varning för eventuella fangirlings inlägg senare, just saying. SEE YAA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du inte visa fler bilder från nya stallet? :)

Svar: Såfort det är målat och klart kan jag det :D
Josäfin Andersson

2013-06-05 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0