I'm flesh and bone, I'm a rolling stone

some pictures from my saturday night
 
Hade en super-kväll hos Mathilda igår med fina vänner hehe. Vi badade, gjorde egen sushi och snackade massor helt enkelt. Kände
mest; när fan kan jag flytta in?? Sushi, pizza och maräng swiss på en kväll liksom. Adoptera mig. Hur som, jag tyckte Loviisas sushi var
fula så jag skulle göra finare själv. Borde hållit käften för sen satt jag där med ris som kladdat fast över hela mig.. och tja, mina sushis
såg ut som om de hade down syndrom. Amandas var dock perfekta, vi började misstänka att hennes pappa är asiat istället för afrikan..

Kommentarer
Postat av: Loviisa Schultz

Kan du inte langa upp bilderna på dropbox eller något?<333

Svar: i'll tryyy!
Josäfin Andersson

2013-06-02 @ 13:15:36
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0