say something human; "How are you?" - NAILED IT

 
Har verkligen inte gjort något idag, därav tråkig uppdatering. Vaknat tolv, käkat, varit i stallet och kollat på x antal avsnitt av Modern Family.
Min dag precis. Jag & Elin drog bort till Ronja på kvällen dock; badade, snackade och kollade på filmen "Warm Bodies" som jag velat se
ungefär forever. Vad har jag nu att säga? Ja den uppfyllde mina förväntningar på den! Imorgon blir också en "tråk-blogg-dag" då jag och my
gurls drar in till stockholm. Shopping, lunchande och RixFm festival, Olly Murs ska ju vara där! Så jag vet inte, syns vi imorgon kväll? It's
a date. Ska försöka fixa något halv-kul tidsinställt också. Vill ni önska inlägg är det välkomet haha! Sommarlovs-sover-hela-dagarna-torka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte fixa en vlog? Rkt längesedan din förra :/. Börjar nästan bli desperat efter dina vlogs haha :)

Svar: Haha ska försöka fixa fler och oftare!
Josäfin Andersson

2013-06-16 @ 08:39:29
Postat av: Andrea (:

Gör en lista på bästa b&j i rangordning ;)

Svar: haha i will!
Josäfin Andersson

2013-06-16 @ 10:34:52
URL: http://aabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0