TEEN WOLF FEELS 2

MY BABY
 
Okej, ni kommer antagligen få ett sådant här inlägg varje tisdag-kväll men hur som, tittar ni inte kan ni ju skippa dem (eller börja titta haha)
Men för att börja: OMG PETER, jag har saknat dina sassy kommentarer! och coach!! Och Danny!! (everybody likes Danny). och Greenberg!!
Åhhhh you are missed my friends. Och själva avsnittet i helhet, oh my god!! Hur kan denna show gå från bäst till bättre? Det borde ju vara
omöjligt! Jeff Davis är en gåva till världen säger jag bara. Sanna mina ord. Och för övrigt: hur stabilt är det att jag bara vill gråta varje gång Dylan
(Stiles) ansikte visas i tv-rutan pga att det är så perfekt? omg jag dör. Mitt stackars hjärta kommer inte klara det här, it's allready hurting!! 

Kommentarer
Postat av: amanda

Alla och allt i serien är så perfekt att man bara vill lägga sig i en hög och gråta när man sett klart avsnittet och måste vänta en vecka på nästa :(

2013-06-12 @ 09:38:38
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Mattias

Vet inte vad man ska säga egentligen, kan man annat än älska Teen Wolf? När jag såg den första gången så trodde jag att jag skulle hata den men så fel man hade. Var lite skeptisk med S3E01 men den senaste episoden motbevisade mig totalt. Ser verkligen fram mot denna säsongen, verkar bli mycket bättre än den förra vilket jag inte trodde var mojligt. Dock lite smått deprimerande att man enbart kommer ha tio veckor på sig att se den innan det troligtvis blir ett två månader långt och onödigt uppehåll som med Awkwards tredje säsong :(

2013-06-13 @ 01:57:13
Postat av: Olivia - TheWayToSuccess

Vart ser du tredje säsongen?!?! HITTAR DEN INTE!!! :O

Svar: Jag laffar faktiskt ner avsnitten, men fick tips av en läsare att det gick att se på Project Free TV :)
Josäfin Andersson

2013-06-13 @ 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0