what happens in stockholm

börjar dagen med shopping och mc'Donalds
 
köar till Ollys signering. Dock var det så mycket folk att vi inte han, de stängde seriöst portarna när vi hade
två meter kvar! *cry*. För ja, tydligen skulle Danny ha sin tid också. Vilket var kul för att Dannys kö var 1/3
av vad Ollys kö var som inte han komma in. Bra organiserat RixFm! Haha nej men varför ska vi alltid faila </3
 
 Men sen fick vi höra Olly sjunga ♥ Han tittade på oss, älskar att vara lång. 
 
*fan-girling* *beautiful voices* *not*
 
 Sen började det SPÖ-REGNA och HAGLA på oss. Kunde seriöst krama vatten ur min BH när jag kommit
hem. fattar ni. när jag kommit hem. Fy fan. Så vi gick sedan runt och såg ut som dränkta katter, mysigt.
 
 And then we went crazy. regret nothing.
 
 tyck-synd-om-oss-vi-är-blöta-och-fryser - choklad.
 
Övriga saker som hänt i pinkt-form:
 
- blev passiva drog-missbrukare på Mc'Donalds pga folk rökte-på på toaletten
 
- Skrikit till FM-pratare att vi vill ha Olly och inte Danny när de stängde signeringen när vi hade två meter kvar, mina vänner tyckte jag borde tänka på vad jag sa då Dannys lilla kö var bredvid. kände dock inte att de var något 
hot då de flesta i kön var tre äpplen höga. Inget illa mot Danny, men hallå. Ollys kö var tre gånger så lång. Come on.
 
- Stått i spöregn och hagel och tyckt synd om oss själva. Kändes som om jag badat med kläderna på och
min mobil har möjliga fuktskador. Så mycket regnade det, seriöst. Vädergudarna hade uppenbarligen aids idag.
 
- Går förbi ett gäng killar (när vi är dyblöta av regn). Killar: "Haha hej tjejer!!" Jag: "FUCK YOU"
på reflex medan vi fortsätter gå. Dom vart minst sagt förvånade.
 
- Frös som fan och köpte varm choklad när vi väntade på bussen, den var jätte varm och gick inte att dricka på 
ett tag. Visst, vi försökte ändå och fick resultatet av brända tungor. MMM varför är vi så lyckade? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0