who are you now - isaac lahey

gjorde nyss en ny Teen Wolf video, eller tja Isaac video! - enjoy!
 
Enda vettiga jag gjort idag: vloggat & gjort denna video. Annars har jag kollat igenom resten av Modern Family säsong 3 och
har hunnit börja på säsong 4 samtidigt som jag antingen ätit pizza/ostbågar/jordgubbar/godis/godis/ostbågar/godis.
I den ordningen. Haha nej men äter verkligen inte mycket när jag äter något, så det blir lite då och då istället. Sörjer fortfarande
min aptit, känns som om jag svälter mig själv men är verkligen inte sugen på mat alls 99% av gångerna. För övrigt lyssnar 
jag på Bowling for Soup och Hunter Hayes och redigerar lite bilder eller scrollar runt på tumblr i väntan att få gå och lägga mig
och kolla på nya True Blood avsnittet. Imorgon blir det att packa för fulla muggar för sen på onsdag drar vi till Norrköping?! omg.

Kommentarer
Postat av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

tack så mycket! :)

2013-06-24 @ 21:56:28
URL: http://jenniifersjo.blogg.se
Postat av: Julia

Dör han är så jävla snygg!!!!

Svar: KAN INGET ANNAT ÄN ATT HÅLLA MED !!!
Josäfin Andersson

2013-06-25 @ 10:12:28
URL: http://jensenjulia.blogg.se
Postat av: Ebba

Han är så jävla snygg och du lyckades verkligen framhäva hans bästa sidor, as bra video! :D

Svar: Åh tack! (hihi vet han är dö snygg!)
Josäfin Andersson

2013-06-25 @ 13:46:48
URL: http://fullblodsmupparna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0