bara värmen som saknas nu

Sara & jag i väntan på bussen.
 
Ja vädret är det inge fel på. Att det däremot är typ 10 minus ute kan vi ju skippa. Fett trött på all is
och snö nu, våren är välkommen. Ska ut och rida strax och är inte pepp alls. Fryser redan nu liksom
haha! I övrigt så fick man en delicato chokladboll i skolan om man kunde säga pi-talet + 10 decimaler
eftersom att det är internationella pi-dagen idag. Javiera var mest förvirrad över vilka "delikatess-bollar"
alla snackade om. Annars är solbrillorna på, jag har min londonbiljett i handen och Frida, Amanda &
Fredrik har också bokat biljetterna till Bråvalla i sommar! Det enda jag sörjer just nu är att Paramore
ska till Peace and Love istället. Och kanske lite att jag måste ut i kylan. Och att det inte är supernatural ikväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0