effektiv är inte mitt andra namn

ponnymys ♥
 
Har varit vaken sen klockan nio och pallrade mig till stallet först klockan halv tre. Skämmigt nästan ju haha.
Har hur som helt myst med ponnyn och tricktränat lite intensivt på nya tricket hehe. Måste chilla lite, så
fort det går framåt vill jag bara fortsätta och fortsätta vilket ponnyn tycker blir lite enformigt. Men han var
duktig. Två gånger var vi på god väg så jag har hopp om detta fortfarande haha. Har även handlat massa
frukt till ikväll. Mellon med kompisar (standard??) och ikväll blir det fruksallad och glass pga vill verka nyttiga.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Tillenius

Ska bli supermysigt ikväll! Så länge sen jag träffade er alla :)

Svar: Jaa typ år sedan känns det som!
Josäfin Andersson

2013-03-09 @ 17:01:40
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Emelie

Himla fin ponny :) hoppas du haft en bra dag!
Kram Emelie

Svar: Tackar :D :D
Josäfin Andersson

2013-03-09 @ 22:34:51
URL: http://allroundtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0