för trött för att leva,

 
Yay, jag lyckades ta mig hem igår haha! Var ju på BFMV med Fredrik, det var trevligt dock så var det synd
att de inte körde fler av de låtar jag lyssnade på. Kände liksom igen så gott som allt men kunde dem inte. fail.
Sedan irrade vi runt på stationen och försökte hitta vart pendeln tillbaka skulle gå och sen köpte cheesburgare
på Mc'Donald till tåget hem. (okej jag trodde Fredrik drev när han sa att han skulle ha 8 cheesburgare, han drev
uppenbarligen inte) Allt gick bra, vi han med de sista bussarna och ja. Förutom att min bussjävel först var sen
(hur man nu kan komma sent till första hållplatsen halv ett på natten) och sen ett gäng innen min hållplats får
slut på bensin. Ja ni hörde rätt, bussjävlen fick soppatorsk. Och då är bussen inte ens halvvägs av vad den ska
åka! Har jag nämnt att bussarna här i uppland är ... värdelösa? Haha vem kollar inte bensinen innan den åker??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0