gollum uppdaterar

 
Vad jag spenderat denna dag med att göra:
- sova. och allmänt snora. 
- kollat på glee och ätit glass, fangirlat för att de sjöng mamma mia (skyller på febern)
- börjat kolla på The Carrie Diaries, tips by Loviiisaaaaa. kände at jag behövde fetaste ungdomsserien.
- kollat på alla the carrie diaries (aka sex and the city minus staden och sexet haha) (im so funny)
- ätit, tyckt synd om mig själv, snorat mer tyckt mer synd om mig själv, febrat, osv osv
- ätit mer glass och kollat på vampire diaries (kan alla vänligen sluta spåra i denna serie tack??)
- nu: sova mer, förhoppningsvis snora mindre. Är faktiskt mer sjuk idag hur det nu kan hända. fuuu. 
- och till alla mer som pallrar er hit och skriver fina sakeräven fast jag är sjuk: puss, hoppas ni äter ben&jerrys idag!

Kommentarer
Postat av: amanda

The carrie diaries är bra! hoppas du mår bättre snart :) lovar att ben and jerry's är bästa medicinen ;)

2013-03-22 @ 22:33:57
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Thea

Alltså din Amigo är sååååååååååååååååååååå fin! *_*
Hoppas du mår bättre, och krama Amigo från mig ;)

KRAAAAAM!

2013-03-23 @ 09:54:14
URL: http://www.thheapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0