internationella inte-jobba-lektionen

missnöjd Loviisa, Josäfin & amanda
 
Anledningar till att ogilla denna dag: är trött, det är svinkallt, ovärd media/kommunikations lektion som vi allmänt inte jobbar 
på och dessutom tror jag att jag kommer bli dödsförkyld inom en snar framtid. Känner redan nu hur mitt stackars huvud fylls
av snor (förlåt om ni nu fick den bilden i era huvuden). Vi har dessutom fått ett pim från Björn där han förbjuder pojkvänner i 
klassrummet och nu skrattar vi och försöker övertala Alexander att han måste gå ut pga är Saras pojkvän. Ska nu tillbaka till
att inte jobba. Allt jag vill är att åka hem, mysa ner mig i min säng och se säsongsavslutningen av pretty little liars. So excited!! 

Kommentarer
Postat av: Boel

Avslutningen är så bra. Jag dog (nästan) när jag såg det :D

2013-03-20 @ 14:48:07
URL: http://bowelz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0