såg du inte mellon kan du bara läsa detta inlägg för att veta allt:

spontan åktur till donken med elin michelle & minna pga ville ha cheesbugare. körkortet levererar.
 
Super mysig kväll med underbara vänner, god fruktsallad, glass, mello och en jävla massa
twittrande. Och mellon... vad hände?? Vad gick snett?? Vad är grejen med denne "internationella
jury"?? Illuminati är vad jag kallar detta! För Yohio fick ju faaaaktiskt flest röster. Juryn borträknad.
Låter möjligen som Robins största hater nu men förutspår en dödsnervös Robin när han ska sjunga
inför ca hela jävla europa och kommer slakta låten. Mina öron blöder vid tanken. Varför har han en
sådan skrik-låt med höga toner? När han inte sjunger dem låter det ju bra. Är dock möjligen bara
bitter för att Sean Banan inte gick vidare. Hade velat se europas miner om det hade hänt haha.
 
Läser nu igenom min twitter för att se vad jag missat att uppdatera er om, men ca detta:
Carola försökte göra om främling till en poppig house-remix, flopp. Jonas Gardell la in en stöt
på Danny. Rasmus la in en stöt på Danny. Ronja blev bitter för att de la in stötar på hennes 
Danny. Michelle försökte ta saken i egna händer och skickade iväg röster till Anton, desperata
tider kräver desperata åtgärder. Allmänt psykbryt i Jossans källare pga Robin vann mellon.
 
Hur som, Robin får väl gå på sång-millitär-läger och fixa sina nerver så det går bra i eurovision
annars kommer vi emigrera till Norge. Haha fett seriösa grejjer detta. Övriga fina citat från kvällen:
 
Michelle: "MEN ROBIN SUG ... NÅNS... haha jag tänkte säga sug min kuk men jag har ju ingen haha"
 
Amanda: "Åh jag vet inte vilken blodgrupp jag har. Förhoppningsvis någon utan hiv."

Kommentarer
Postat av: my

Haha carolas låt. eeeee WTF!? xD

2013-03-11 @ 11:51:51
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0