kontrollanten gav mig pris för skitigaste busskort. Vadå? inte mitt fel att kortet inte tål snö

 
Det klev på kontrollanter på bussen påväg hem från skolan. Sara, Alexander och Tits började skratta
när jag tog fram mitt skolbusskort. Kan inte förstå varför? Alexander var sedan noga med att förklara för
kontrollanterna att han inte kände mig, Sara twittrade och Thea bara allmänt skrattade. De trodde inte
att mitt kort skulle bli godkänt med tji fick dom haha! eh efter att jag behövt visa upp mitt legg då...

Kommentarer
Postat av: Boel

Hahaha! Hatar när kontrollanterna kommer. Dem lyckas alltid kliva på precis när jag har lagt ner mitt busskort xD

2013-03-13 @ 19:32:45
URL: http://bowelz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0