(everybody get kinda awesome)

alex & dinnie
 
Följde med Alex & Dinnie till Bälinge idag på tävling för att fota. Dinnie var dock inte på hopp-humör väl inne på hoppbanan vilket
var synd såklart. Slutade sedan med att jag stannade kvar där och fotade / hejade på våra andra ryttare samt vårt lag. Så då vet
ni vart jag hållit hus idag, aka frysit röven av mig i bäling. Min telefon hälsade sol och 19 grader och när jag åkte på morgonen var
det varmt och moln-fritt så hade självklart för lite kläder på mig när tjocka moln kom på eftermiddagen haha! Standard jag liksom.

Kommentarer
Postat av: Madde

Fotade du något på Clear rounden på C ponny och LCn på C ponny? ^^

Svar: Jag fotade lite LC:n på c-ponny :D
Josäfin Andersson

2013-05-26 @ 19:56:23
URL: http://maddefoto.blogg.se/
Postat av: Madde

Å vad bra! Tror du att du fick någon bild på mig? Mörk ponny, och massor av rött på (schabrak, benskydd, röd tröja hade jag) :)

2013-05-26 @ 20:37:53
URL: http://maddefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0