godmorgon my friends

bild från förra helgen? :>
 
Har sovmorgon idag också, lovely! Så ska strax sticka in till skolan. Tycker även det är jätte kul att jag verkligen fått så mycket
respons på senaste videon! Vissa av era kommentarer (som jag läser här och där) är verkligen super klockrena! Medan vissa... tja haha
inte fattar videon för fem öre, vilket också är rätt underhållande! Det är så kul när man verkligen ser vem som känner sig träffad 
eller ej haha. Min favorit kommenatar är fortfarande en som kände sig kräkt av videon och sen sa att hon inte alls gjorde något
av det i videon. Förstår inte hur man kan känna sig träffad om man inte gör något av de sakerna som JAG tyckte var jobbiga.
De enda kommentarerna som verkligen är dryga är de som gör om vad jag sagt i min video! Haha tyckte själv jag var ex tydlig med
att jag inte har nått emot bett eller att mitt sätt inte var bäst men får ändå kommentarer om "Vadå?! ska alla börja rida med
repgrimma eller??! Tror du man får tävla på det??" wut? haha. Eller de som inte fattar att jag inte är helt seriös utan har en humor
blogg, men det kan ju inte alla veta haha! Hur som, ni som fattar (och försvarar min humor haha) ni är bäst! You are awsome guys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0