idag är en bra dag.

glad, svettig tjej påväg till bussen (som förövrigt inte verkade veta att dagens samhälle har något kallat AC)
 
Hejsan allihopa, nu är mina sista skoluppgifter och kompleteringar inne (WOHOOO) och det är typ sommarlov.
Jag har kirrat ett B i historia och troligen ett A i svenska och varit med i radio. Ägarna av JB (our school) har
sagt upp sitt ägande så vi trodde vi skulle kastas ut på gatan som GUC (vänners skola, som lades ner.) (Dom
ska nu börja på Boland, och där vill ingen gå för det är gifter under skolan och suger) (förlåt möjliga bolands-
elever som läser min blogg om ni känner er offendade). Men Missionen i stockholm köpte upp oss så vår skola
är räddad. Då kom en radio-man och ropade "JOSÄFIN, ÅH DU KÄNDA ÖRSUNDSBRO BLOGGARE, kan man 
få en kommentar??" (okej kanske inte så sa han) Så jag, Loviisa och Javiera fick prata i radio. Han frågade mig
vad jag var mest orolig över och jag svarade "Att vi ska hamna på Boland som GUC.." Det tyckte jag var jätte
kul men det tyckte inte radion så de klippte bort det (kan ej förstå varför haha) så nu hör man mig bara säga
"Ja vi lär väl få information om det idag" med en röst fem gånger mörkare än alla andras. Som sagt, bra dag.
 
Nu? Chilla i solen? nje. Äta glass? nje. Vlogga om feminism? Okej. 

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag var också med på radio för ett par veckor sedan och sågade skolsystemet... hehe. Jävlar va bra betyg du har då?! inte för att jag trodde du var dum i huvudet men ah, typ omöjligt att få A juu. Bra jobbat!!

Svar: Haha jag vet! Jag ba: öhh A????? haha fett förvånad måste jag säga! Jag satsade liksom på ett b!
Josäfin Andersson

2013-05-31 @ 16:32:14
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Loviisa Schultz

ERRMERRRGERRD nu börjar våran karriär inom media #känd

Svar: WÖÖÖP
Josäfin Andersson

2013-05-31 @ 20:02:19
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0