baby in a trenchcoat

 
Tvingade Sara att klä ut sig till Castiel från supernatural igår. Jag ville egentligen att hon skulle vara den tjocka gubben från Lilo & Stitch
som alltid tappar sin glass men vi hittade ingen hawaii skjorta. Sen ville jag att hon skulle vara en hobbit men vi hittade ingen väst. Sen blev
hon Cass. Tjej-versionen av Cass iallafall haha. Citat Sara: "Men då måste jag ju knäppa skjortan mer för Cass har inte så här mycket 
ur-ringning haha! ... fast jag önskar att han hade det.". Hur som, hoppas ni haft en trevlig halloween och en trevlig lördag, jag hade bio-
planer att se nya Thor men de flyttades fram, vilket var skönt på grund av mina möjligen brutna tår även fast jag var sjukt taggad. Så istället
har jag catchat up på massa tv-serier, haft ett hallelujah-moment för att carrie diaries har börjat (har saknat den, även fast den är lite små-töntig,
men det gör inget för jag är också lite små-töntig) och hoppat/haltat/moonwalkat mig fram och tillbaka i huset. Seriöst cut 4 josäfins tår,
börjar seriöst tro att den är bruten igen. Ser ut som om det vore en krigsskada, vilket hade varit en bättre story än "jag slog fotjävlen rakt in
i en soffakant". Liksom klumpigt värre. Nu har jag två avsnitt av vampire diaries framför mig samt en stor skål med ostbågar, godnatt folket hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0