efter gymnasiet?

Vad ska du göra efter gymnasiet? Vad vill du bli för något? Svara gärna i ett inlägg då jag nyfiken :)
 
- Har fått en del frågor som trillat in och frågat vad jag har för planer att göra efter gymnasiet. Och tja, vem vet. Donken kanske? Nej men den som lever får se, har faktiskt inga planer. Tänkte lite åt att plugga utomlands ett tag men vi får se hur det blir med det, kanske senare. Jag tror att det blir att söka något jobb, jobba ett år, skriva på bok-fan (som några kanske vet / kommer ihåg att jag skriver på en bok. Som kommer göra mig känd. Och rik. Om den bara blir klar). Så kort sagt: jag lever i nuet. Vem vet vad som händer, kanske min blogg blir kändare än kändast och jag kan leva på bloggen resten av livet? Det skulle vara något det haha. Eller så kanske Dylan bara dyker upp sådär och bestämmer sig för att bli min man, skulle inte tacka nej till det heller. hehehehe *insert-peddo-smile-emojin*
 
Vad har ni för planer att göra efter gymnasiet? 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är aldrig lätt att veta vad man ska göra :)

Svar: Nej, vi får se vad livet utvisar!
Josäfin Andersson

2013-11-08 @ 16:05:11
URL: http://amandadudas.blogg.se
Postat av: Maja

Jag har ju några år kvar tills jag säger tack och hej till gymnasiet(eftersom jag inte ens har börjat där, haha!) så dit har jag inte tänkt än, men det får vi la se :) Det går inte riktigt för mig att säga "det vill jag bli" för jag kan inte bestämma mig, haha!

Svar: Har du tänkt på vad du vill gå på för gymnasium då? :D
Josäfin Andersson

2013-11-08 @ 16:50:08
URL: http://twinphoto.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag tog studenten i våras, och nu jobbar jag på donken... Värsta jobbet ever, det är en plåga att stå omringad med cheeseburgare som man inte själv får äta. D:

Svar: Haha! Men jobb som jobb, eller hur? :D
Josäfin Andersson

2013-11-08 @ 22:50:01
URL: http://hannnss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0