l i s t a ?

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Är rolig, social samt dömmer ingen.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Okänslig, oseriös, känslolös haha.
Vad är du rädd för: Sjukhus, hajar, vatten haha.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: mitt swag. eller nått haha
Det roligaste jobbet du haft/har: Fotograf & bloggare på eventet "med ridsport mot framtiden"
Har du körkort och egen bil: Ja / Nej.
När tog du ditt körkort: I slutet på februari 2013. WEOO

Vad var du rädd för när du var liten: Mörker, monster, döden

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Författare.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oändligt antal gånger.
Värsta smärtan du råkat ut för: Ryggen för två år sedan, en nerv i en muskel hada hamnat i kläm och blivit inflammerad. Fy satan, kom knappt upp ur sängen på morgonen.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Fick egen häst (aka den tjocka lilla ponnyn) & började i en awsome klass på gymnasiet.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Sorgliga människor.
Har du någonsin sportat: Hahahah ja. Fotboll, innebandy, handboll, dans, ridning osv. Det kan man inte tro haha.
Någon du ser upp till: Personen jag vill vara.
Vad finns alltid i din handväska: Massa skräp, oftast typ godispapper. Ibland hittar man bortglömt godis, det är bra dagar det.
Har du varit utomlands någon gång: Nej va vad är det???
Vilken plats var finast: Har varit typ överallt men London är ju outstanding fint men även stränderna i mexico, Jamaica osv.
Största stad/städer du varit i: Bangkok är nog den största, Har mellanlandat i New York men det räknas knappas haha!
Gör just nu: Skriver den här listan? duuh??

 

-old familje foto i jamaica-
 

Har du någonsin tagit eller provat droger: eh nej?
Rökt: Neej 
Snusat: Eww
Druckit: Har väl hänt. 
Har du piercing eller tatuering: Nej, ska dock tatuera mig någon gång haha.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Faller ej, för lång = för långt till marken = gör fett ont att ramla. haha.

Finaste komplimang du fått: Ronja kallade mig vaginaface en gång. It was awsome.

När grät du senast: Gråter inte så ofta längre,
När skrattade du senast: Idag, i skolan with le homie.
Vem åkte du bil med sist: Minna, Frida & Ronja i flykt från ronjas hus.
Vem åt du mat med sist: Käkade lunch i matsalen med mina kära klasskamrater. 
Vem sov hos dig sist: Fanny sov här när vi kom hem sent i fredags. Dock vaknade hon tidigt på lördagen och jag sov till 11 så när jag vaknade hade hon redan åkt hem. omg, worst firend award?? haha

Vem sov du hos sist: Sara & Thea när det var halloween party. Vaknade sedan av att snövit (antonio) höll på att knuffa ner mig från sängen. "Vad gör du här??" "Meehh du tar ju upp hela sängen juuuu" "MEN VA JAAA DET ÄR JU MIN SÄNG??" Sen kom Fredrik och spelade cp låten från Insideus och Filip slängde sig på sängen och landade på mina onda tår. Värsta uppvaknandet någonsin haha 

 

 

Storstad eller landet: Storstad tror jag,
Hamburgare eller pizza: Pizza.
Kött eller fisk: KÖTT
Hund eller katt: Hund, katter är onda.
Aftonbladet eller expressen: livet
McDonalds eller MAX: MAX
Vin eller Öl: Vin, 
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: Utlandet.
Sport eller nyheter: Nyheter, får astma av sport
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: don't really give a shit 
Sommar eller vinter: Sommar.
Vår eller höst: Höst när det inte regnar och innan det blir mörk klockan 4
Flyg eller tåg: FLYYYG
Bil eller buss: Bil, bussar går ej att lita på.

 

- snodde listan från http://mandie.nu/ och bjöd på det i brist på annat. själv ser jag på serier och sover haha-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menade du med att du var rädd för döden? Kan du specificera dig?

2013-11-16 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0