memories.

 
 Känner mig sjuk men är lycklig för att det är helg. Sov halva dagen, käkade vit chokladmousse till frukost (stabilt haha) och nu sitter jag och
gör ingenting. Ska upp till stallet sen och allmänt ta det lugnt idag. Som jag nämnde igår så framkallade jag ju ett gäng bilder (snarare 100 stycken)
som sen ska upp på mina garderober (har en ful vägg av vita garderober som jag klär i bilder från året som gått). Byter ju ut bilderna varje höst och iår
vart det lite senare än annars eftersom att jag ville framkalla dem efter london. Kanske ska börja klippa klistra och plocka reda nu? Hade tänkt spendera
min söndag med detta pyssel men kan nog inte hålla händerna i styr länge till, det är alltid så härligt när det är klart! Vill ni ha bilder på det färdiga verket?

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Gott med vit chokladmousse! Hoppas du mår bättre!

Svar: Tack Tack :D
Josäfin Andersson

2013-11-09 @ 14:02:42
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0