sunday, wake up, give me a cigarette.

fler bilder ifrån i fredags,
 
Då vare måndag igen. Eller "och så har det varit måndag igen" kanske man ska säga. Måndagar för mig är verkligen inte värsta dagen på
veckan: sovmorgon ju liksom. Igår somnade jag runt klockan åtta, så jäklarns trött efter i lördags då man somnade närmre 5. Så vaknade
runt 8 imorse och chillade hela morgonen. Låg kvar i sängen och scrollade på tumblr, og ett bad, tvättade håret, åt natchos: ja ni hör ju. Lyx.
Efter skolan drog jag upp till stallet (i mörkret) och fixade till Amigo och har sedan åkte med pappa och hämtat upp mamma på arlanda. 
Och det var en full reovisning på vad jag gjort denna måndag. Nu är det tidiga mornar resten av veckan. Snälla säg att det är helg snart??

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Du jag undrar i dina videos så har du ju en effekt då det är typ ljus som åker runt eller hur man ska förklara.
Laddar du ner sånda från youtube och isåfall vad heter dom? :)

Svar: De kallas för "overlays" :D bara att söka på youtube, "light overlays for *redigerings program*" typ :D
Josäfin Andersson

2013-11-18 @ 23:00:35
URL: http://foderponnyn.webblogg.se
Postat av: Julia

Såna fina bilder!
Ha en bra vecka <3

Svar: taack, detsamma :D
Josäfin Andersson

2013-11-19 @ 06:28:17
URL: http://aktivatassar.wordpress.com
Postat av: Amanda

Ni är så duktiga! Super fina bilder (och outfit omg)

Drömmen om att ha sovmorgon på måndagar... Själv har jag naturkunskap kl 8 och sen 1,5 timme hål, har försovit mig x-antal gånger från den lektionen... hehe!

Svar: Åh vi börjar halv ett varje måndag! Så skönt :D
Josäfin Andersson

2013-11-19 @ 10:39:51
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0