the seasons changed, our house will stay the same,

 
Red ut med mamma & fanny idag, eller ja hehe. Igår slog jag foten i en soffa och har mosat mina tår (seriöst helt blåa och snea) och jag var
helt säker på att jag brutit dem (typ alla tår utan lilltån och stortån) men kunde efter många om och med röra lite på dem. Så kan knappt gå och 
tänkte först inte rida idag. Men sen tänkte jag att om vi red ut en lugn sväng kunde jag ju rida barbacka med. Självklart dampade ponnyn massa
då men vi kom hem tillslut. Så jäkla klantigt, har så löjligt ont i tårna. Har suttit med en isklamp på dem hela morgonen och whinat om det haha

Kommentarer
Postat av: gabbi

omg en ponny trampade mej på mina tår igår med så nu är de typ helt blåa, snea och har typ hoppat runt på ett ben i stallet idag x(

Svar: åhhh det gör såå ont haha :((
Josäfin Andersson

2013-11-02 @ 19:42:27
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: Amanda Pettersson

För ett par år sedan blev jag arg och fick en spricka i stortån, ont som satan gjorde det! Du kanske ska gå till vårdcentralen så de kan tejpa ihop dom på dig???

Svar: Så ooont!! Fast det är tån bredvid stortån, så det går inte att tejpa den haha :(
Josäfin Andersson

2013-11-03 @ 08:26:33
URL: http://lifeasmandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0