with everything that sets me back, I push back harder to clear the way.

 
Startade dagen med att åka upp till hästen då hovslagen skulle komma och vidare till skolan. Sedan vid lunch så drog jag & Sara till mc donalds
för att vi ville äta mega-ost-burgaren som jag berättade om förut. Men de hade inte den. Så vi åt på max istället och mötte upp Alexander. Självkontrolls-
poäng till mig som inte beställde en lyxshake till maten. Känner på mig att jag varit spyfärgigt-mätt isåfall haha! Sedan blev det ett stopp vid ica för
att inhandla ben&jerry's. Självkontrolls-poäng nr 2 var att jag bara köpte glass och inte pepparkaksdeg också. Jag och Kyle pratade om hur gott det
skulle vara med pepparkaksdeg igår när vi gick från skolan så är så sugen på det! Men nu: iväg och fota lite porträtt Alex & Dinnie ute i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0