you're my little sparkle jump rope queen

gammal bild på mig & fanny och alyssa.
 
Vänt va, hade jag en hästblogg?? Haha red ut en sväng med Fanny & Alyssa idag, riktigt mysigt! Red barbacka och Amigo skötte sig hela vägen,
inget dampande alls!! Stold hästägare här haha. Nu är det bara att sätta sina maskeradskills till nytta, ikväll är det nämligen maskerad hos systrarna
Thorin. Ja jag vet all work no play makes josäfin a dull girl, ingen lugn stund för mig! Men äre halloween så är det,  lätt en av mina favorit högtider, synd
att den inte firas så mycket i sverige bara. I london var klubbarna till och med utspökade! Vad klär ni ut er till på halloween?? Min utklädnad får ni se sen..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar halloween! Ska dock inte på halloweenfest förens nästa helg. Ska va djävul, haha ;)

Svar: halloween är bääst :D :D
Josäfin Andersson

2013-11-01 @ 20:36:23
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket, älskar dig header :D

2013-11-01 @ 23:01:33
Postat av: Ellen

Mitt namn kom inte med XD

2013-11-01 @ 23:01:49
URL: http://Barrybus.blogg.se
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

jätte mysig bild :)

Svar: Taack :D
Josäfin Andersson

2013-11-03 @ 07:42:01
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0