and if the city never sleeps then that makes two,

 
Ja herregud, här ligger jag och halvsover och bloggar mitt i natten. Inatt vart det utgång, det var trevligt. Ute i london och clubba lite!
När vi stod i kön till första stället så började det regna dock, så typiskt! Men eftersom att vi är så söta så gav vakterna oss ett paraply.
Och vi måste verkligen varit jätte söta för sen gav de oss nå VIP band och släppte in oss på en VIP övervåning, fancy shit! På nästa
ställe träffade vi på massor av intressanta människor, bästa med att alla bara pratar engelska är att vi kan ge dem svenska öknamn bara
vi förstår, hahaha! (okej fett elaka vi låter nu) Efter en stund där kände jag, K & Minna att vi ville chilla på någon bar eller pub och drog vidare.
Problemet var bara att inga barer eller pubbar var öppna så började jaga taxis. Det var ett äventyr, för folk snodde alltid våra taxis! Jag vinkade 
seriöst in en som svängde in till oss och sen sprang ett par in precis framför oss och tattade den! Väl på rätt gata ville vi ha donken, men
donken var lika som alla barer stängda. Då blev vi ledsna. Sen vände vi oss och såg att sainsbury hade öppet, då blev vi glada igen! 
Sainsbury is always having our backs! Nej men nu tänker jag sova, dör av trötthet. Imorgon driver vi bara runt lite, chillar lagom liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0