When all I remember is talking is cheap and you’re eyes were expensive

 
Kort sagt: red ut, hästen dampade, no more to it. Börjar ge upp hoppet om att kunna rida ut själv på denna häst och kommer snart bara ha minnen kvar 
om att det för länge sedan gick att rida ut mysiga uteritter själv med ponnyn. Gaah blir tokig. På det känner jag mig även sjuk och huvudet håller på att
sprängas. Har ni tips på hur man kan sova bättre osv är de välkomna! Trött på att vara trött hela tiden, I need sleep! och supernatural. som börjar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gör du så att bilden ser ut så?

Svar: Jag la in den i ett dokument i photoshop, dubbliserade den och vände den ena :)
Josäfin Andersson

2013-10-08 @ 18:48:02
Postat av: Hanna

Hur gör du så att bilden ser ut så?

2013-10-08 @ 18:48:02
Postat av: Anonym

Hej ja du äger ju på att göra yt- filmer så måste fråga. När jag laddar upp filmer så kan jag aldrig se dem på mobilen, det står att jag inte har gjort så att det går? Fattar nada så om du fattar min fråga så älskar jag dig om du kunde svara!

Svar: Har tyvärr inte heller något svar på den och har undrat samma typ ett år! Haha synd att jag inte kan vara till någon hjälp haha :(
Josäfin Andersson

2013-10-08 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0