And this could be everything I don't wanna dream anymore

bilder från dagens fotolektion;
 
Åhhh så kallt!! Dör. och jag är sjuk. och jag glömde mitt busskort hemma. och det regnar ute. This day alltså. Enda bra med denna dag:
gratis frukost mc'muffins på mc donalds pga frukostens dag!! Vår lärare: "Alltså jag tänkte att vi skulle gå ut på stan och fota.. men sen började det
ju regna så vi skiter i det." Jag: "NEEEJ!!! Det är gratis frukost på donken, klart vi ska ner på stan och fota!!" Hurra! Så hela klassen gick in på donken
och klämde i oss x antal mc'muffins. Sen ångrade vi oss för då var vi ju tvugna att fota ute i regnet. Mindre hurra. Vill mest hem och sova och äta glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0