I almost dropped out to move to LA where I was almost famous for almost a day

Anna, Elin, Fanny & Thea all up i action
 
 Anna & Elin strikar sina poser | Fredrik bjuder! #bestfriendaward
 
 högst o-charmig bild på mig men måste lägga upp den pga de söta grabbarna bredvid mig.
 
 kronar detta till kvällens pixligaste bild, ni ska kunna urskilja Fredrik, Anti, Michelle, Jag i egen hög person & Anna!
 
Michelle, vår ginger och vår senaste 18 åring!! WEOOO
 
 hahahaha söta.
 
Bjuder på en drös svartvita bilder från gårdagens dö mysiga utekväll. Eller ja den var mysig tills jag klev av bussen hemma och upptäckte att
jag tappat min iphone 4 + plånboksfodral med kort, busskort & körkort på bussen. Hur hände detta? JO jag behövde uppsöka toalett när vi gick 
från Williams (puben vi var på) och sedan var det illa när vi väntade på bussen. Under bussresan från satans badkar var allt jag tänkte på att jag ville
av bussjäveln hemma på min hållplats så jag kunde springa hem till toaletten och sedan när jag slänger mig av bussen måste jag missat fickan eller
inte fått ner mobilen ordentligt och därav tappat den. Att jag även nyss aktiverat iphone 5:an så kunde jag ju inte ringa 4:an (som jag hade med endast 
för plånboks-fodralet så jag slapp ha korten löst) sååå min lilla telefon är nu på okänd plats och har vi tur lämnar någon vänlig själ in den så jag får hämta
den hos UL:s hittegods. Och ja moral of the story: gå på toalett-jävlen innan du tar sista bussen hem. LÄR FRÅN MINA MISSTAG NU!!! satans jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0