i came in like a wreckingball

fredriks målning av miley cyrus och hennes wreckingball. what a masterpiece.
 
Just nu borde jag städa min garderob, men ni känner ju mig så självklart sitter jag och försöker undvika det genom att blogga, se på youtube
och scrolla på tumblr. Idag har det regnat, det var purjolöks-soppa till lunch (aka purjolök, vatten och buljong), jag är fett trött, vår svenska lärare
har övergivit oss och jag tror jag har feber igen. Åh strålande dag! Enda bra just nu är att vi strax ska äta sushi. Extra skönt var det att vi också
fick måla hela sista lektionen. Ja ni ser ju Fredriks mästerverk ovanför, fast enligt Filip så var allt i världen konst utan fredriks målning. Haha.
 
Lärare om fredriks mästerverk:
Lärare: Hmmm
Lärare: Alltså jag vill ju säga åt dig något specifikt att förbättra men allt behöver ju det!
Lärare: WHAT THE FUCK LIKSOM??!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vacker ;)

2013-09-19 @ 22:18:16
URL: http://kackellackan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0