recap på denna dag;

 elin visar sitt hat mot motståndarnas lag
 
Jobbade pga stor marknad i här i min lilla by och mammas butik ligger mitt i smeten. Efter jobbet plockade K upp mig
och vi drog iväg för att kolla på när Filip (och Johan) lirade fotboll. Jag & Elin (mest elin) satt mest och hatade på det andra
laget och var fett elaka. De skulle lätt kunna anställa oss till ett tv program som sportkommentatorer. Programmet skulle 
kunna heta "elaka kommentatorer" och de skulle tjäna fett med cash på det *ping, alla tv bolag där ute*. Matchen blev 
oavgjord vilket sög för vårt låg spelade bättre samt vi hatade de andra laget. 90 sura medel-ålders män i klimateriet typ hah
 
 michelle hamnade i slagsmål med motståndarnas lag, fredrik supportade detta.
 
En av medelålders gubbarna i andra laget blev tacklad av en från vårt lag och började PMSA. Johan sa åt honom att ge sig
och fortsätta spela och den tjocka medelålders mannen sa då: "Skulle du tycka det var kul eller? Det är långt kvar av matchen,
jag hinner nog ta dig". Så Michelle reste sig upp och skrek "RÖR INTE MINA POJKAR" sen började hon slåss med den tjocka
medelålders mannen, därav bilden. Okej det kanske inte var helt sant, hon började bara random blöda näsblod. Men min historia
lät ju coolare!? Hur som, Johan tacklade ner honom sen och vi garvade så att vi grät. Elin sa att hon hatade den tjocka 
medelålderns mannen av hela sitt hjärta, då äre illa. Sen blev det pizza och random häng framför TV:n där vi inte gjorde ett skit.
Men äre typ lördag så äre! Studiedag imorgon liksom, så sjukt najs!! Ska typ sova hela dagen för har ej sovit på hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0