de 2 vanligaste frågorna

Vad har du för kamera & Objektiv?
- Jag fotar med en Canon EOS 600D som jag är jätte nöjd med! Till den har jag ett 50mm objektiv som jag använder till så gott som allt, porträtt, standard, hästar, macro osv. Har det så gott som alltid på kameran. Sedan har jag mitt Sigma 70-300mm objektiv som används till att fota hästar utomhus i rörelse på stor yta (så som tävlingsbanor, ängar osv.) Där man ha lite zoom helt enkelt. Sedan även ett Zamyang fisheye och ett Sigma 18-200 som används ibland. Mitt sigma 18-200 används vid bland annat vloggning och fest fotograferingar.
 
canon 50mm | zamyang fisheye | sigma 18-200mm | sigma 70-300mm
 
Vart har du köpt din halsring?
- Jag köpte den i en monter på Göteborg Horse Show för något år sedan. Vet dock inte vad varken montern eller märket heter, tyvärr. Skulle så gärna vilja ha en svart också nämligen! Vill dock också ha en vit fast halsring, men hur som, LÄNK till en sida du kan beställa halsringar och liknande från (har ej testat den själv men tyckte den hade bra produkter att erbjuda, därav tipset). Kanske gör det själv snart, vem vet hehe. Annars är jag en hästmässo-shoppare all the way. Köper alla mina grejer på mässor.

Kommentarer
Postat av: my

Vad heter 70-300mm mer? Alltså med bländare och hela alltihop? :)

2013-09-20 @ 20:36:59
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0