"här står jag i solen och glassar"

 
Hejsan hoppsan, jag har visst en blogg. Okej, skriver så jämt men får alltid ångest när den får stå hela dagen, brukar ju alltid göra ett tidsinställt till förmiddagen/morgonen iallafall. Iallafall så fotade vi inget på fotograferings lektionen idag utan skrev pitcher och offerter istället - annars brukar det ploppa upp bilder därifrån. Efter skolan blev det sedan jobb med Emma igen och vi både filmade, gick på ett möte och klämde in en glass paus i det fina vädret. Årets första glass och jag lökade sönder i min skinn-jacka; kan våren vara här nu mån tro? Amigo fick sedan vila idag då jag planerar att hoppa imorgon kväll om vädret är lika fint! Känner att nya snygga bilder behövs här nu, har ju varit lite dött ett tag medan jag hängde i solen en vecka. 

Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Härligt!

2014-04-22 @ 21:19:13
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Johanna

Glass alltså ♥♥

2014-04-23 @ 09:53:55
URL: http://overklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0