in the beginning I was upfront,

 
Solen skiner, det är varmt och fint och jag har en feber-dag. Fuck den timingen. Har degat hela förmiddagen och sedan pallrat mig upp till stallet för att rida en sväng på banan. Var inte jätte pigg så tog det rätt lugnt, tränade mycket på att rida utan att använda halsringen utan bara med vikter och ridspöt vilket gick väldigt bra för att vara första gången! Han var jätte duktig och riktigt nöjd efter passet. Nu har jag hoppat ur badet och sitter med dilemmat om jag ska gå på fest ikväll eller stanna hemma och sova. Har varit super taggad på den här festen men känner mig seg och lite febrig fortfarande, som sagt: kan man ha mer dålig timing?? Vad jobbigt det blev nu liksom. Annars får jag önska er alla en glad påsk idag! Hoppas ni käkar massor av godis!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Krya!

2014-04-19 @ 17:37:41
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0