never thought I'd be the last one standing, never thought that we would come this far.

 
Några guldklimpar från kameran senaste veckan, är det något jag saknat är det mitt älskade photoshop hemma som inte laggar inför varje ny grej man gör! Åh justja, jag är inte död i någon plan-olycka om ni undrade. Fick en dängt med migrän direkt när jag klev innanför dörren hemma och däckade framför supernatural och sherlock i ett nedsläckt rum medan min syster var snäll och gjorde mat till mig. Därför hör ni av mig först nu, eller kanske också för att jag segat mig hela morgonen. Eller ja, det är sen eftermiddag nu men ändå. Är iallafall hemma efter en underbar vecka nere i spanien med några av de skönaste människorna på denna jord! Hoppas ni andra haft det bra hemma i kära regniga sverige också, själv längtar jag redan tills början av sommaren då jag och ett gäng brudar ska ner igen! Hur som, resan har varit smuuuutt! Och här kommer en liten lista på några av de bästa momentsen:
 
- Martin ska gå på planet, TAPPAR BORDING PAPPRET och det blåser iväg. dör, vem lyckas??
- AK går in i glasdörren till balkongen.
- Jag ska graciöst springa ut i havet, första jag gör är att ramla och får en kallsup
- Servitören kommer ut med Elins mat, säger "your chicken" och ställer ner en tom tallrik. Maten kom ca 30min senare, vi frågade alla om hon beställt man från diet-delen på menyn, lite väl extremt.
- veckans motto: det som händer i spanien stannar i berlin.
- Drunk Thea skriker vägbeskrivningar på spanska till vår taxi-driver.
- Att vi sedan första dagen skojat om att sälja Elin till moppepojkarna påväg till affären.
- Jag går in i huset och undrar varför det är så jäkla mörkt och AK säger att det är för att elen är så jävla dyr. Vi går sedan in i varsit rum men hoppar direkt ut igen och skriker "Nej!! Elin är så jävla dyr!!" "Moppepojkarna kommer bli fattiga!!". Ligger sedan på golvet och skrattar över detta tills Elin kommer och skriker på oss.
- Går förbi en resturang som heter "Martin Playa", när vi går iväg vänder sig Martin om och säger "hejdå farfar!"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah låter som du hade en bra vecka iaf! c: ♥

2014-04-18 @ 18:59:10
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Josefine - Utlandssvenskan

Alltså åååh!
Så himla fina bilder!!

2014-04-18 @ 21:36:31
URL: http://yohseefeen.blogspot.se
Postat av: my

Så härliga bilder!!!! :D
Hahaha älskar "the moments" XD

2014-04-19 @ 14:50:05
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0